Znak Politechniki Warszawskiej

Identyfikacja wizualna PW w finale konkursu Dobry Wzór 2017

Przykłady materiałów informacyjno-promocyjnych PW wykorzystujących nową identyfikację wizualną Uczelni

Przykłady materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystujących naszą nową identyfikację wizualną, fot. Podpunkt

Znamy najlepsze projekty zgłoszone do 24. edycji konkursu Dobry Wzór. Wśród nich jest rebranding i identyfikacja wizualna Politechniki Warszawskiej, stworzone przez studio graficzne Podpunkt.

Nagrody główne zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania, Nowe materiały produkcyjne, Transport i komunikacja oraz Moda i akcesoria. Poza tym wręczone zostaną także nagrody specjalne: Wzór Roku, Produkt Roku i Designer Roku.

Nasza identyfikacja została zgłoszona w kategorii Grafika użytkowa i opakowania, w której szansę na zwycięstwo ma aż 19 projektów. Jurorzy docenili m.in. grafiką magazynu „Przekrój”, logotyp obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości i identyfikację wizualną Muzeum Historycznego Miasta Gdańska.

Uroczysta gala, podczas której poznamy laureatów, odbędzie się 26 października 2017 roku. Od 27 października do 3 grudnia w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie potrwa pokonkursowa wystawa. Wystawa czynna będzie od wtorku do niedzieli. Wstęp wolny.

Konkurs Dobry Wzór organizowany jest od 1993 roku. Konkurują w nim ze sobą produkty wskazane przez jedyny w kraju, niezależny monitoring wzorniczy rynku prowadzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Celem konkursu jest wyróżnienie produktów i usług charakteryzujących się wysoką jakością wzornictwa oraz wspieranie ich producentów i dystrybutorów.

Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego