Znak Politechniki Warszawskiej

Identyfikacja wizualna PW doceniona w Plebiscycie na Polski Rebranding Roku 2016

W głosowaniu czytelników rebranding naszej Uczelni zajął 3. miejsce. Zwycięzcą okazała się identyfikacja wizualna Arrinera Hussarya, a na drugim miejscu ze swoją zmianą wizualną uplasowała się firma eSky.

Politechnika Warszawska otrzymała również specjalne wyróżnienie od Jury Plebiscytu. Autorem projektu dla PW jest studio graficzne Podpunkt. Warto wspomnieć, że dodatkowe wyróżnienie od organizatora otrzymała znacząca zmiana wizualna konferencji Agile By Example, która również przygotowana została przez warszawski Podpunkt.

Do Plebiscytu zgłoszonych zostało 37 kandydatów. Do etapu finałowego Jury, składające się z 15 członków, nominowało 10 najlepszych projektów rebrandingu: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnika Warszawska.

RE:PL - Polski Rebranding Roku jest ogólnopolskim plebiscytem, w ramach którego corocznie wyłaniane są najlepsze przeprojektowania marek. Organizatorem konkursu jest portal Branding Monitor.

Dziękujemy za wszystkie oddane głosy!

Więcej informacji: http://repl.brandingmonitor.pl/repl-2016/