Znak Politechniki Warszawskiej

Warsztaty: DIY marketing dla Start-up’ów

Miejsce: CZIiTT

Szkolenie skierowane jest do osób posiadających już własne firmy, które chcą nauczyć się jak w praktyce realizować efektywne działania marketingowe.

Na szkolenie obowiązuje rejestracja

Podczas szkolenia stworzymy od podstaw plan marketingowy dla start-up’u i nauczymy się jak go zrealizować. Jaki to będzie start-up zadecydują uczestnicy. Następnie uczestnicy będą optymalizować struktury marketingowe swoich firm.

Szkolenie obejmuje w szczególności poniższe zagadnienia:

  • strategia implementacji marketingu w firmie.
  • znaczenie i metody tworzenia list kontaktowych
  • metody tworzenia atrakcyjnych treści
  • eskalowanie działań marketingowych
  • live case study

Warsztat poprowadzi Michał Kozłowski.

Michał Kozłowski (BTM Innovations) posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500. Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję. Współpracował m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.