Znak Politechniki Warszawskiej

Niezwykły projekt studentów Wydziału Chemicznego

Andrzej Wiśniewski, Kamila Woźniak i Dominik Gutowski podczas międzynarodowego finału L’Oréal Brandstorm 2017

Flochemists podczas międzynarodowego finału L’Oréal Brandstorm 2017, fot. Facebook / L'Oreal Polska

Informację o konkursie znaleźli w newsletterze Biura Karier Politechniki Warszawskiej. – Z ciekawości, jakie będzie zadanie, zarejestrowaliśmy się na platformie i tak zaczęliśmy naszą podróż – mówi Dominik Gutowski. Podróż zakończyła się w Paryżu podczas międzynarodowego finału L’Oréal Brandstorm 2017. A może dopiero tam tak naprawdę się zaczęła?

Zapraszamy do przeczytania najnowszego artykułu z cyklu BIT PW.

Członkowie zespołu FloChemists, czyli Dominik Gutowski, Andrzej Wiśniewski i Kamila Woźniak studiują technologię chemiczną i działają w Chemicznym Kole Naukowym „Flogiston”. Taki konkurs jak Brandstorm to była dla nich okazja, by sprawdzić nie tylko swoją wiedzę, umiejętności i kreatywność, ale też zobaczyć, jak funkcjonuje świat biznesu.

W tegorocznej edycji konkursu przygotowano dwie kategorie: Brand Challenge i Tech Challenge. Nasi studenci postanowili spróbować swoich sił w tej drugiej. Zadanie mieli nie lada – stworzyć koncepcję innowacyjnego produktu dla marki L’Oréal Men Expert, i to produktu mającego przyciągnąć nowych konsumentów – millennialsów. Oprócz samego pomysłu należało też przedstawić plan biznesowy.

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem z cyklu Badania - Innowacje - Technologie>>>

W kwietniu 2015 roku na stronie internetowej Uczelni powstała zakładka Badania - Innowacje - Technologie (BIT PW). Publikujemy tam teksty popularnonaukowe o odkryciach i pomysłach pracowników, studentów i absolwentów Politechniki Warszawskiej. Nasi naukowcy nie mają powodów do kompleksów: zdobywają wyróżnienia w krajowych i międzynarodowych konkursach, są innowacyjni, mają wiedzę i umiejętności, a przede wszystkim ogromną determinację w dążeniu do celu. Wielki potencjał mają też nasi studenci. Na Politechnice Warszawskiej funkcjonuje ponad 100 kół naukowych. Wiedza i kreatywność ich członków zdobywa uznanie specjalistów z różnych dziedzin.

W roku akademickim 2015/2016 ukazało się 46 BIT-ów.

Katalog online BIT PW dostępny jest w dwóch wersjach językowych pod adresami:

Zachęcamy osoby prowadzące innowacyjne badania do kontaktu z Biurem ds. Promocji i Informacji (Sekcją Promocji i Informacji w Internecie) w celu zgłaszania swoich projektów: