Znak Politechniki Warszawskiej

Kampania promująca projekty naukowo-technologiczne – ruszył nabór

Plakat kampanii "Bringing tech&science closer to people"

fot. materiały prasowe

Przed innowatorami szerzej otwierają się drzwi do zagranicznych rynków – będą mogli skorzystać z międzynarodowej promocji wśród fanów technologii, mediów, przedstawicieli przemysłu i biznesu. 

Kampania "Bringing tech&science closer to people" to pierwsza inicjatywa dedykowana popularyzacji najnowszych osiągnięć nauki i technologii na tak dużą skalę. Realizowana pod patronatem UNESCO i z ponad 50 partnerami na całym świecie – obejmie 250 innowacyjnych projektów, które przez 3 miesiące popularyzowane będą w ponad 100 krajach.

Właściciele technologii, start-upy, firmy pracujące nad innowacyjnymi produktami i technologiami mogą zgłaszać swoje projekty przez stronę www.closertopeople.com do 31 grudnia 2016 roku. Do wyboru jest 10 kategorii tematycznych: transport i mobilność, nowe materiały i produkcja, IoT/IoE, wirtualna rzeczywistość, technologie komunikacyjne, elektronika, fintech, zdrowie i nauki przyrodnicze, energetyka i paliwa oraz bezpieczeństwo. W styczniu rozpoczyna się drugi (trwający do maja) etap kampanii, poświęcony popularyzacji projektów wśród mediów, entuzjastów i profesjonalistów.

Kampania organizowana jest przez Fundację Centrum Innowacji i Komercjalizacji Technologii (CIKT) oraz Internest, w ścisłej współpracy m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Dotychczas wsparło ją już kilkadziesiąt lokalnych, narodowych lub międzynarodowych organizacji jak EuroScience, ETH Zurich, IAESTE itp. Honorowym Partnerem w Polsce zostało Ministerstwo Rozwoju. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.closertopeople.com