Znak Politechniki Warszawskiej

PW docenione w konkursie Genius Universitatis 2019

Nagrody za reklamę prasową i content marketing

PW nagrodzone w konkursie Genius Universitatis 2019, fot. BPI PW

Dyplomy konkursu Genius Universitatis 2019 odebrały: Urszula Okulska-Deblessem, kierownik Biura ds. Promocji i Informacji PW (w środku), oraz Katarzyna Golińska (z prawej strony) i Agnieszka Kapela fot. BPI PW

Jury konkursu Genius Universitatis 2019 doceniło Politechnikę Warszawską za działania związane z tworzeniem kreatywnej kampanii rekrutacyjnej na studia w roku akademickim 2018/2019. Podczas gali, która odbyła się w trakcie pierwszego dnia XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019, naszej Uczelni przyznano dwa wyróżnienia – dyplomy za zajęcie drugiego miejsca w kategoriach reklama prasowa oraz content marketing.

Pierwsza z nagród została przyznana za reklamę prasową Drzwi Otwartych, w której wykorzystano podobieństwo Gmachu Głównego PW do maski Lorda Vadera. Druga zaś za serię tekstów tworzących cykl "Studenckie innowacje", poświęconych projektom i wynalazkom studentów PW. Za realizację obu wyróżnionych w konkursie koncepcji było odpowiedzialne Biuro ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej.

W tym roku w składzie jury oceniającego 111 zakwalifikowanych prac zgłoszonych przez 44 uczelnie znaleźli się: prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, Katarzyna Dragović, Paweł Janas, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Jacek Szlak, dr Bianka Siwińska.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym w tegorocznej odsłonie konkursu! Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia.

O nagrodach przyznanych w poprzednich edycjach rywalizacji Genius Universitatis można przeczytać na naszej stronie:

Genius Universitatis 2018

Genius Universitatis 2017

Genius Universitatis 2016

Genius Universitatis 2015